we will never walk alone .

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2011

anywhere u are I am near .

Av sofia kitterfeldt - 8 oktober 2011 14:50

Heej!

Förlåt för det lilla deppinlägget jag skrev senast, men alla har sina dåliga dagar! så e de bara. Menmen.. har inte hänt så mycket dom senaste dagarna, bara varit i skolan & så! ska byta linje & så nu helt säkert.. :) Just nu sitter jag hemma med Mattias, Marcus & Mikaela. Matte och Marcus ska strax dra på Frölunda & jag och Mikkis ska dra & handla tacogrejer ;) får se vad som händer senare men skriver då!


Puss.


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofia kitterfeldt - 31 oktober 2011 12:50


Som de flesta vet så bloggar jag på nattstad nu, gillar faktiskt mer att blogga där.. Men just nu kan jag inte logga in , vet ej varför :s så då bloggar jag här idag!Hänt massor då medans jag bloggat på de andra stället höhö..Iaf, i fredag var jag me...

Av sofia kitterfeldt - 18 oktober 2011 20:36

jag blir arg .                   

Av sofia kitterfeldt - 14 oktober 2011 22:57


Gokväll alla gangsters! höhö.   Asså jag har så jävla tråkigt, det är helt sjukt & det är endå fredag vafan!? har inte gjort så mycket idag, va i skolan idag faktiskt.. började 8 vaknade halv 11 HAHA men som tur va så va en lektion inställd haha ...

Av sofia kitterfeldt - 13 oktober 2011 21:21

Hej sweeties!   Jag har precis ätit lite mat, typ de första jag äter idag! bra där.. :/ Jag gick faktiskt till skolan imorse och kom i tid, jag e så jävla awesome! men ja när vi kom till skolan så hade vi ingen jävla lektion för läraren var sjuk...

Av sofia kitterfeldt - 13 oktober 2011 07:41


Godmorgon!   Sitter just nu i köket med mikaela och dricker varm oboy haha så gott! jag ska strax gå till skolan vilket betyder att när mamma & mikaela har gått kommer jag att somna om haha! Börjar 9 & slutar 16.15 asså man orkar inte gå i skolan...

Ovido - Quiz & Flashcards