we will never walk alone .

Alla inlägg under juni 2011

Av sofia kitterfeldt - 29 juni 2011 22:34

Chaaa!


Fyfan va de har varit varmt idag igen, satt bara balkongen och rökte och svettades som fan asså shit! Har bara varit hemma idag, städat och skit! och så fick jag vänta över 1 timma på min jävla pizza förut med, hade inte ätit sen 10 på morgonen, så åt nästan hela haha jag e grym. alltså imorse så hade mamma gjort frukost till mig, jag va inte hungrig men tvingade i mig ett ägg , höll på att spy. fyyfan! kan typ inte äta längre? ätit typ 2 gånger om dagen om ens det, äh snart blir de la läkarn som mamma sa... ! menmen, nu ska jag fortsätta snacka med folket på msn!


Puss.


 

Av sofia kitterfeldt - 28 juni 2011 18:24

Heej!


Har chillat gött vid havet idag, med zebbe & jennie. Helt underbart väder! har bränt mig liiiiiite i ansiktet, haha ser ut som en jävla kräfta fyfan.. vi grillade lite , tog ett jävla bra tag innan den jävla grillen gick i gång, haha jennie & zebbe fick dra och köpa tändvätska , då jävlar gick den igång kan man säga! :DD har så fruktansvärt ont i ansiktet, bränner som satan! synd om mig :(

men nu ska jag sätta mig på balkongen hah så smart jag är.. men skitsamma :)

 

Puss.  

haha lite färg fick man allt ;)

Av sofia kitterfeldt - 26 juni 2011 01:03

tjah fan!


haha galen helg säger jag bara! har druckit torsdag, fredag och en liten återställare idag, haha helt fuckade dagar kan man säga! ska försöka slänga upp en video här imorgon på mig & tobbe haha oherregud, dör typ av skratt av att bara tänka på den.. menmen, i fredags drack jag som sagt också, kom hem klockan 6 på morgonen igår(idag).. drog till stan vid 4 på natten och åt för va förjävla sugen på mcd! haha. men nu tänkte jag röka!


Puss.


 

Av sofia kitterfeldt - 23 juni 2011 00:42

 

e den inte fin? jag skulle lätt köpt den ;)

Av sofia kitterfeldt - 23 juni 2011 00:17

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=AXhq5khETRQLS34bndATYqQNI2yjU6tUSO9LwdNGvdPDTJc7kd
P7#Gallery


IN PÅ DEN SIDAN OVANFÖR OCH RÖSTA PÅ MIN KLÄNNING SÅ ÄR NI FAN DOM BÄSTA SOM FINNS!


Big love! <3

Av sofia kitterfeldt - 22 juni 2011 23:39

jag säger bara OMG , va på min brors match förut, alltså herregud! en kille i det andra laget tog stryptag på en kille i min brors lag, och sen balla allting ur.. asså ALLA som va där sprang in för att slå mattias lag typ.. har aldrig varit så rädd..! men allting reddes ut tillslut! :) och idag har mikaela knäckt min nagel, såååå jävla ont gör det, den ramla aldrig av riktigt.. börja blöda lite och skit men vågar inte dra av den för det gör så förjävla ont :( har inte hänt så mkt mer idag faktiskt, nu ska jag strax sova, upp tidigt imon -.-


Puss.


 

Av sofia kitterfeldt - 22 juni 2011 13:04

Hej babes.


kom hem för en liten stund sedan från UM, kollade en sak snabbt :) så har jag handlat med mamma också, så snäll jag är! åt frukost med, lite flingor fick jag allt ner.. ush. nu ska jag ut och röka, får se vad man hittar på idag :)


Puss.


 

Av sofia kitterfeldt - 21 juni 2011 22:52

heeeeeej!


idag har jag varit så himla duktig och städat mitt rum.. heeeelt utan hjälp faktiskt! hihi jag e så duktig! ska lägga upp för och efterbilder imorgon :) haha ni kommer få en chock om hur stökigt mitt rum va, oherregud.. har varit & solat med emma och becca idag med i torpa, niiice va de allt! :) och min mammi säger att jag har anorexia för jag bara har ätit två knäckemackor på hela dagen, kan la inte att jag inte är hungrig? så sa hon att om jag inte börjar äta ordentligt så tar hon mig till läkarn, men pfft fuck heller! aaaaldrig att någon ska säga åt mig att äta och blablabla! .. aja, ska röka och sedan kolla skräck.. alldeles ensam :((


Puss.


vet att mina ögon e skeva på denna bilden och att man ser min bh, men fuck it!  

Ovido - Quiz & Flashcards