we will never walk alone .

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av sofia kitterfeldt - 20 juni 2011 21:24

tjenis peeeenis!


idag vakna jag vid 9, men somna om en liten stund .. typ ba 15 min haha! drog till mölndal och träffa en snygging! vi kollade lite film & sådär, myspys! kolla på en skräckis så det blev att man hoppade till några gånger (a) efter mölndal drog jag och mötte mikaela, fick min brors nyckel så jag kunde komma hem.. jag är ju så smart och lämnar min nyckel hemma -.- sen blev att åka hem snabbt, äta & så.. efter det drog jag till stan helt alone och köpte godis haha mobbad jag är :$ men vill man ha färskt godis så blire så! va asjobbiga killar på vagnen med...flippade över...! aja blir en liten bild på kvällen outfit! nu ska jag käka godis och kolla på megamind :D


Puss.



Tjocktröja : Jennies från bikbok.

Linne : H&M

Byxor : Dom jag köpte för 100kr på H&M ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards