we will never walk alone .

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av sofia kitterfeldt - 10 juni 2011 14:53

haha jag är så bäng, gjort en till blogg, (aa) va tvuuungen, man måste prova lite nya sidor ibland (a)

så om jag inte skriver här så hittar ni mig på www.sofiaofgothenburg.myshowroom.se ;)


Puss.

Av sofia kitterfeldt - 10 juni 2011 13:53

chacha!


håller på att försöka fixa massa saker med datan men går inte så bra, hjälpa mig? (a)

håller på att försöka fixa en bra header också, får väl se hur det går! kommer typ sitta hela dagen och klura ut hur jag vill att vi header ska se ut, får kanske ta lite nya bilder! skriver senare när jag har något på gång ;)



Av sofia kitterfeldt - 10 juni 2011 13:21

testade mitt BMI precis på någon jävla sida.. alltså omg!




ALDRIG att jag ska upp så mycket i vikt.. not gonna hapend! här försöker man gå ner i vikt och så står det sen att man ska gå UPP, ush..  

Ovido - Quiz & Flashcards