we will never walk alone .

Alla inlägg under mars 2011

Av sofia kitterfeldt - 31 mars 2011 19:51

Hej!


Jag kom hem från sjukhuset för en stund sen, vid typ 6?..

Jag tänkte berätta lite om hur allting gick till under "operationen". Fast det orkar jag inte göra idag så det gör jag imorgon när jag sitter hemma medans alla andra är på fest :)


Pussen.

Av sofia kitterfeldt - 30 mars 2011 14:17

Hejsan svejsan!


Jag har precis kommit hem från skolan, slutade tjugo över 1 idag.. men morgonen börjar med att jag har mamma gapa på mig, hon frågade när jag skulle upp och jag ba 09.50 men klockan var visst 11 så hade ju försovit mig lite.. blev lite stress! Min telefon hade stängt av sig inatt? jävla cp telefon..


Skolan idag va seg som fan, jobbade klart slutet av mitt häfte så satt i tjugo min och inte gjorde ett piss.. min telefon höll på att dö, mitt comviq hade gått ut.. bajs på det!


Imorgon blir det östra sjukhuset som gäller.. ska sövas ner & laga en tand, haha (a)

Så får skjuts hem av grannen, kommer ju inte kunna gå x)

Får inte äta eller dricka något imon, fan jag kommer dö! Bara för att jag inte får dricka kommer jag vara törstig typ hela tiden ..


Men neeeeeej.. nu ska jag bak till affären & köpa comviq.


Pussen.

Av sofia kitterfeldt - 29 mars 2011 19:01

Heej


Blogga aldrig igår som jag tänkte göra ju, dumma mig!

Iallafall hände inte så mycket igår.. träffade Jacque & Alex i stan igår vid typ 3? jag köpte en Bh och hårfärg, färgade håret idag btw höhö.. Nee men igår vid typ sju ungefär drog jag och Jennie ut på en liten promenix, vi hamnade hos Vikkan (her kusin änna) så va vi där en stund och hennes hund dampa loss på mig haha va fan rädd    efter Ullared hade varit så drog jag, Jennie, Vikkan och Sabina ut en liten stund sen drog jag heem.


Va aldrig i skolan idag heller... duktig jag är, eller inte!


Fick en as äcklig känsla igår & idag, haha kunde inte minnas vad jag gjorde i fredags kväll, va as läskigt och sen IDAG kom jag ju på att jag va på bio med Rebecca haha snacka om skeeevt minne!


Nej nu ska jag ut och ta en ciggis på balkongen  



Pussen.


Av sofia kitterfeldt - 28 mars 2011 00:21

Tjoohooou!


Har glömt skriva att Justin Bieber filmen var hur bra som helst.. veeeerkligen värt pengarna! Han är så fin .


Menmen.. Igår va det en rolig kväll det.. drog ut till typ Eketrä? Eller så va de nån annanstans haha minns icke! Men det var riktigt skönt folk vi umgicks med   

Asså jag sitter på lyssnar på en sjuk låt.. haha vetefan varför, men lite kul är det haha (a) smsar med en väldigt söt pöjke också hähä!


Funderar på att sova snart.. men håller på att skicka en video och bilder till frugan och den videon e typ 21 minuter och tar hur jävla lång tid som helst.. fucking haha!


Jennie är inte frisk kan jag tala om för er... ! hmm..

Haha!
Asså fan är övertrött, somna ju typ 6 imorse och vakna halv 10 typ, haha alltså ne sjukaste natten säger jag bara!


Nej men nu har jag icke mycket mer att säga! :/

Skriver imorgon.. hihi.


 


pussen.


Av sofia kitterfeldt - 26 mars 2011 14:37

tjosan broooes! HAHAHA!


Ne men hej på er!

Jag sitter i min lilla sköna säng och lyssnar på musik & snackar med sötnosen Sandra!   

Idag blir det nog party? hmm .. kanske iallafall ;D


Åååh kebabpizza är fan de goaste som finns! fast fick lök på den :((

Så får sitta och pilla bort -.-


Jag har tappat bort min fjärrkontroll med? hur grym är man inte då liksom? somnade med den i sängen så den har la hamnat under eller något haha.


men nu ska jag röka!


 


pussen.

Av sofia kitterfeldt - 25 mars 2011 14:05

Shaaaa!


Idag blir det lite bio med sötnosen Rebecca! Ska kolla på den Justin Bieber filmen haha ;DD

Filmen börjar 20.40 om jag minns rätt? Vi ska iallafall dra typ halv 7 eller något såådant! :)


Skolan idag sög, fast jobba inte ens så mycket fattar inte det där med kordinatsystem haha.. såå jag satt och sökte ett Feriejobb istället, på östra sjukhuset.. jag kommer la döda någon haha! Nee va hemsk jag är :(

Men det kommer nog gå bra, om jag nu får jobbet då :)

Får veta det 27e april eller innan .. minns inte ;O alltså mitt minne är fan sämst!


Har hittat en as bra låt förresten! (HAHA från ingenstans?) Nee men sök på tuben skriv : Don't tell me it's over.. Alltså den är så bra!


Nu ska jag duscha, skriver när jag kommit hem från bion eller innan :)


 

pussen.

Av sofia kitterfeldt - 25 mars 2011 07:14

tjoho!


jag ska snart dra till skolan.. eller ja om över 1 timma -.- haha har ingenting att göra, kunde ha sovit längre :((

menmen.. efter skolan ska jag dra till Angered ifall Jennie har vaknat så hon kan åka med mig, ska köpa skoooooor hihi  


ska försöka fixa dricka tills imorgon meed... hmm vilka ska jag dricka med? haha 

men fan har ingenting mer att skriva nu.. haha inte hänt mycket vid denna tiden ;D

skriver sen!


pussen. 

Av sofia kitterfeldt - 24 mars 2011 22:29


va elak jag är .. eller nått haha! 

Ovido - Quiz & Flashcards