we will never walk alone .

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av sofia kitterfeldt - 18 mars 2011 10:33

shuuu!


fredag idag och jag börjar dagen med att försova mig.. bra gjort!

jag smsade min lärare vid typ 10 över 8 och fråga ifall de va matte som vanligt idag med tanke på igår och när min matte ska börja egentligen DÅ smsar hon och säger att de e matte som vanligt, då hinner jag ju inte direkt duscha, sminka mig och klä på mig . sluta ju 10 liksom så ingen idé att gå dit kände jag så en liten hemma morgon idag blev det allt!


ska be mamma ringa och boka solning åt mig strax!   


idag är jag inte riktigt säker på vad som händer faktiskt, ska kaaanske va med jennie och några till men får se hur det blir med det!


men nee nu ska jag äta frukost!


pussen.


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards