we will never walk alone .

Alla inlägg under september 2011

Av sofia kitterfeldt - 29 september 2011 11:26

Haha ojdå.. hade prov på stylistsaken idag, flätor & skit. Men nepp jag är hemma istället haha så duktig är jag! Men det är faktiskt onödigt att jag ska göra nått prov på de när jag endå ska byta linje :) har skolfoto idag med.. och ser ut som skit! mitt hår va asfint och platt nyss men nu börjar de fucka sig så får platta om det snart -.- men nu ska jag äta bulle som mammi har köpt till mig hihi!


Puss.


Dagens outfit!



Kofta : Mikaelas

Linne : Gina

Leggins : Gina  

Av sofia kitterfeldt - 28 september 2011 18:08

jag behöver dig.

jag behöver dig nära mig för att vara trygg.

jag vill bli älskad utav dig, bara dig.

men jag vet inte om du känner samma sak.

denna smärtan av ovetande dödar mig.

men jag hoppas du förstår att jag verkligen tycker om dig.

du är allt jag vill ha, allt jag behöver.. för att vara hel.


 


Av sofia kitterfeldt - 28 september 2011 12:42

 

Av sofia kitterfeldt - 28 september 2011 09:21

Höhö jag slipper första lektionen, eller kanske andra också för att ta med min lilla kisse till veterinären. Tänker inte säga varför för folk skrattar åt det! :o Men jag fråga mammi om jag fick följa med så hon ringde min skola och sa att jag skulle till tandläkarn! Haha älskar min mamma. Nu ska jag ut och röka sedan ska vi dra oss!


Puss.


typ den bögigaste bilden att lägga ut.. men ja jag har problem med min data så kan inte lägga upp dom bilderna jag precis tog ;o



Av sofia kitterfeldt - 27 september 2011 22:53

Alltså.. jag mår inte riktigt som jag ska. Är så sjukt arg, har varit det hela dagen typ. Blir så trött på vissa människor så det finns inte alltså guuud! Menmen.. ska skita i det nu och tänka positivt istället.. ! :) Jag saknar Mikaela med. Hon har varit här typ 2 veckor i streck eller nått känns sjukt konstigt när hon inte är här.. :( men får träffa henne på torsdag iaf tror jag eller fredag haha. Och jag har sneeeat på en låt.. rihannas nya alltså omg fan de bästa jag har hört, lyssnat på den om och om igen i 30 min nu.. plus i en hel vecka haha omg så bra!

Men nu ska jag ut & röka sedan blir det sängen som gäller!


Puss.


Haha jag och Mikaela igår. Kanske ska dammsuga mitt rum?


Av sofia kitterfeldt - 26 september 2011 16:35

Veeet att jag inte bloggat på ett tag.. men har haft annat för mig!

I helgen va jag ensam hemma, så jävla skönt! så zebbe va här hela helgen, har fixat mitt rum och vi/han städa typ hela min lägenhet haha fattar fan inte hur han orkade ;o men min helg har varit awesome iaf, bara umgåtts med skönt folk o så! nu kmr zebbe hit för han e utelåst Hahaha! så ska dra mig från datan en stund.


Puss.


 

Av sofia kitterfeldt - 22 september 2011 22:48

Hittade precis denna videon på mig som e två år gammal.. hahaha asså herregud va dum jag va, minns att jag fick as ont!


Ovido - Quiz & Flashcards