we will never walk alone .

Alla inlägg under september 2011

Av sofia kitterfeldt - 10 september 2011 16:33

Hejsan!


Sitter i mitt rum nu, ska egentligen städa.. men ja jag orkar inte, det är nog det som är det tråkigaste som finns asså. Hatar verkligen att städa..

Men har tagit ut all smutstvätt från mitt rum iallafall haha (a) ska börja dammsuga snart :( och om en stund så blir det att dra till frugan, saknar henne grovt! <3

Men ne får la fortsätta med städningen.. så inte mamma får sig ett frispel på mig.. -.-


Puss.


Går inte att lägga upp bild :s


Av sofia kitterfeldt - 8 september 2011 15:09

Oherregud.. detta hände 1 hållplats från mig för typ 1 timma sen.. asså det är fan sjukt.. jag fattar inte hur den spårvagnsföraren tänkte när han krockade in i den andra vagnen, han måste ju fan ha somnat eller nått?! tror nog inte han lever helt ärligt.. isf har han haft en jääävla tur!


ja ni fattar ju? där framme satt föraren som krockade in i den andra vagnen.. så himla dumt gjort :s han kan fan inte ha överlevt..  

Av sofia kitterfeldt - 7 september 2011 11:52

Hejsan!


Sitter hemma hos frugan min just nu och lyssnar på musik. Skolkar lite från skolan :$ men va på matten faktiskt, fast kom 20 min försent haha men inte mitt fel ;) så har varit i skolan typ 50 min idag totalt, jag är duktig... men asså jag verkligen hatar skolan pallar fan inte med den, funderar helt seriöst på att hoppa av och typ börja jobba nånstans och neeej jag vet att det inte är lätt att få jobb när man bara e 17 osv osv .. men kan ju alltid kolla runt lite! Men nu ska jag sätta på kaffe, jacque ska dra till skolan nu så jag blir helt alone i hennes lägenhet hihi! ;)


PUSS!


haha gaybild men men! ..  

Av sofia kitterfeldt - 6 september 2011 17:19


Haha ja nu är vi igång igen.. de e la självklart! Njut av våran lilla remix ;) HAHA.

Av sofia kitterfeldt - 6 september 2011 13:47

Asså förlåt men jag måste visa er detta...


 

Bra stavning? hahaha jag dööör!.. klicka bara på bilden ifall ni inte ser.

Av sofia kitterfeldt - 6 september 2011 13:20

Hej babes.


Jag kom typ hem från skolan nyss, eller för en liten stund sen. Slutar egentligen halv två, men ja så lat som jag är så orkar jag inte gå upp 5 trappor och ha lektion så då åkte jag hem istället. Haha blir så trött på mig själv ibland! -.- . Och idag orkar jag inte ändra textjäveln här haha. Asså ne nu ska jag fan äta, är tvär hungrig!


C ya!


gammal bild..   

Av sofia kitterfeldt - 6 september 2011 09:03

Godmorgon!

Nu har jag precis fixat mig & så, ska strax gå.. eller om typ 15 min. Men först ska jag äta kärleksmums haha god frukost! Börjar 10 och slutar typ halv 2 tror jag, helt okej! Efter skolan blir det nog att träffa frugan som vanligt! hihi. Men ne nu måste jag dra mig från datan!


Puss.


 

Ovido - Quiz & Flashcards