we will never walk alone .

Alla inlägg under september 2011

Av sofia kitterfeldt - 22 september 2011 21:53

yeeeey nu kom Mikkis hit, känns så tomt när hon inte e här. Asså hon är fan bäst, vi har det så mysipysit tillsammans på kvällarna OCH MISSUPPFATTA DET FAN INTE NU! men aaa haha ne men henne kan man snacka om allt med, vi brukar liksom sitta på balkongen och snacka 1 timma och ta en cigg osv.. skitmysigt för hon förstår mig så jävla väl! i love u <3 . menmen, drog som sagt & solade förut asså de e nog det bästa som finns, ska göra det imon med om jag hinner. ska fixa klart mitt rum osvosv men som tur är så ska lilla zebbe hjälpa mig, så söt e du! men nu ska jag äta pannkakor med grädde haha fick min bror att göra grädden åt mig för jag är för lat :D


Puss.


 

Av sofia kitterfeldt - 22 september 2011 18:54

Ne nu drar jag och solar, har så tråkigt. Folk är tråkiga, så drar iväg själv en snabbis och försöker bli brun :) skriver när jag kommit heeem!


Puss.


 

Av sofia kitterfeldt - 21 september 2011 17:54

Jag är så jävla trött.. asså helt sjukt, sitter typ och halvsover i skoffan . Skulle ha slutat kvart i 3 idag men drog hem typ tolv, orkar verkligen inte ha 2.5 timmars lektion . Snart ska jag städa mitt rum med, när jag får kraft att ta mig upp ur soffan haha :( . Omg jag börjar 1 imon asså fy fan vad skönt, fattar ni elleee? hihihihi jag har typ damp nu för jag är så trött.. äääh..


menmen ska hämta kaffe & ta en cigg sen ska jag fan städa..


PUSS!


 

Av sofia kitterfeldt - 20 september 2011 10:46

Sitter i skolan nu & har as tråkig lektion.. hantverk eller nått, håller på med flätor osv iaf, skittråkigt för jag kan ingenting haha :( vill byta linje! menmen lektionen slutar snart iaf så hoppas fan att de e god mat i bamba e så sjuuuukt hungrig. Haha åt läkerol & drack kaffe till frukost.. not good! men nu ska jag irretera angelica och tina lite!


Puss.


angelica e såå hot!




   

Av sofia kitterfeldt - 19 september 2011 20:53

Sitter och lyssnar på den bästa låten just nu.. Adele - someone like you . Helt sjukt bra! Snackar även med min älskling med, han är så fiiin! och han kommer hit snart asså fatta hur jävla glad jag är!! :D nu fick jag ont i magen med efter alla jävla läkerol.. inte okej! måste nog på toa snart, haha visste att ni ville veta det ;) hihihi. Och jag har sneat på Mac camen hahahha har redan 320 eller mer bilder, de mesta är på mig haha asså jag är fan sjuk.. men ska ut & röka nu sen på toa!


Puss.




Asså riktigt snygga bilder!

HAHAHA...           

Av sofia kitterfeldt - 18 september 2011 22:58

Jag är heeelt slut i rösten asså, haha jag och Mikaela har typ suttit hemma hos mig och sjungt Singstar i 2 timmar eller nått. Haha gick ju sådäääär asså! lät ju inte alls lite falskt eller så nejnej.. men ska gå och lägga mig nu, börjar 2 timmar tidigare imon bara för att vi ska få våra skoldatorer imon asså orkar fan inte gå upp klockan 7 ! -.- men skriver imon!


Puss.


 


Av sofia kitterfeldt - 18 september 2011 17:14

Hej mina älsklingar.


Sitter hemma hos Mikaela nu i torslanda, hon äter så sitter vid hennes data sålänge. Har inte hänt mycket idag, åt frukost vid 12 sen vid typ 2 eller nått drog jag till stan och köpte lite smått & gott ;) men vi ska dra hem till mig om en liten stund, måste låna strumpor av henne haha mina e as blöta :( men skriver ikväll istället!


Puss.

Ovido - Quiz & Flashcards