we will never walk alone .

Alla inlägg den 27 september 2011

Av sofia kitterfeldt - 27 september 2011 22:53

Alltså.. jag mår inte riktigt som jag ska. Är så sjukt arg, har varit det hela dagen typ. Blir så trött på vissa människor så det finns inte alltså guuud! Menmen.. ska skita i det nu och tänka positivt istället.. ! :) Jag saknar Mikaela med. Hon har varit här typ 2 veckor i streck eller nått känns sjukt konstigt när hon inte är här.. :( men får träffa henne på torsdag iaf tror jag eller fredag haha. Och jag har sneeeat på en låt.. rihannas nya alltså omg fan de bästa jag har hört, lyssnat på den om och om igen i 30 min nu.. plus i en hel vecka haha omg så bra!

Men nu ska jag ut & röka sedan blir det sängen som gäller!


Puss.


Haha jag och Mikaela igår. Kanske ska dammsuga mitt rum?


Ovido - Quiz & Flashcards