we will never walk alone .

Alla inlägg den 2 september 2011

Av sofia kitterfeldt - 2 september 2011 17:36

Haaaallå så!


Jag gjorde en videosak förut, men de tog så lång tid innan den hade laddat klart så den kommer upp senare ikväll så ni vet det! ;)

Just nu sitter jag hos min babe idag igen haha! vi sitter i hennes rum & chillar på livet u knoooow! hon är ensam hemma så de blir att dunka hög musik!! yeeah hahaha har damp.. kollade ni på videon btw? haha skämde inte ut oss liiiiite eller så.. men de e sånt man får bjuda på ibland! :D 

Nu ska jag dricka ENERGI dricka höhö!


puss.


haha om ni kollar riiiiiiiiiiiktigt noga så ser man oss haha! nu fladdrar riskakorna iväg haha

Av sofia kitterfeldt - 2 september 2011 08:27

Haha måste bara säga att jag och min fruga är bänga som få asså! vi gjorde en liten video igår där vi mår faktiskt helt okej! så ni får inte tro att vi har damp eller nått utan vi är såhär "normala" haha ;) klicka HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR! för att se mig skämma ut mig totalt haha!

Ovido - Quiz & Flashcards