we will never walk alone .

Alla inlägg den 15 september 2011

Av sofia kitterfeldt - 15 september 2011 22:58

Tänkte bara göra ett snabbt litet nattinlägg, jag är så sjukt trött.. asså mina ögon svider till o med! men måste vänta tills Mikaela kommer tillbaka hit för hon måste göra en inbakad fläta på mig.. kan inte göra själv :( vet inte när hon kommer heller för hon svarar ju fan inte på sms -.- . Men funderar på att gå o tvätta bort sminket & borsta tänderna och gå och lägga mig nu faktiskt.. och bara göra en vanlig fläta o sova med.. hmmm! Ne gör fan det, skriver imorgon!


Puss.


 

 

 



Av sofia kitterfeldt - 15 september 2011 18:10

hejsan!


jag har så jävla tråkigt och e typ "depp" men vet inte varför :s men tänker på min lilla bebi så mår jag bättre! :) bara 9 dagar kvar tills han kommer, wiie! har shoppat idag ju kom jag på haha! blev leggings, en tröja, kajal & halsband :) köpte lite saker till mammi med så gullig som jag är ;) men nu ska jag & mikaela till ica!


    


Haha aaaas snygg bild på mig & min bror och mikaela! och grattis till min bror som fyller 20 år idaaaag! :D 

Ovido - Quiz & Flashcards