we will never walk alone .

Alla inlägg under maj 2011

Av sofia kitterfeldt - 31 maj 2011 23:05

Tjabba tjena hallå!


Haha kom & tänka på "nicke & nilla" när jag skrev det, fan va gay haha!

Tänkte faktiskt göra en videoblogg men pallar inte att mamma ska sitta & höra på det! så det får bli imorgon när hon är hos min morbror! ..


Hmm, idag har jag typ inte gjort ett skit, min morbror slängde ut spindeln från balkongen btw haha. fan va rädd jag va alltså, när han höll i den och kom mot mig så sprang jag in i min brors rum & låste dörren haha! alltså den spindeln ser så himla äcklig ut, har stor kropp små äckliga tjocka ben och alltså ne fyfan..


Vart i angered idag med.. såg en limousin där (HAHA) .. träffade min kusin snabbt också, inte träffat henne på ett tag kan man säga :/


Ne nu ska jag ut & ta sista ciggen och förhoppningsvis få ett sms som jag har väntat på sen typ 4.. :(




Puss. 

Av sofia kitterfeldt - 31 maj 2011 09:56

Hääjje!


Jag vaknade precis, helt ensam hemma och när jag skulle ut i köket så alltså man går förbi hallen för att typ .. skitsamma haha svårt att förklara! men iaf såg en spindel i taket i hallen, fyyfan! jag verkligen HATAR spindlar.. och så är man helt ensam så måste vänta tills mamma kommer hem så hon kan döda den åt mig! (a)


Igår var det en jättemysig kväll! hihi.


Vet inte vad som händer idag, ska försöka få mamma att köpa cigg till mig, haha orkar inte åka iväg för att köpa :) det är redan fint väder ute, varmt & skönt! :D


Nu tänkte jag äta lite frukost!

Skriver senare.


yeah sexig bild va? ;) haha.


Puss! 

Av sofia kitterfeldt - 30 maj 2011 14:36

Hey!


Idag är allt lilla Sofia glad! för det första så har jag slutat praoa på cafét , ringde imorse och sa att jag va "sjuk" sedan så sa han som svara att jag inte behövde komma alls, för att jag tydligen ALDRIG är där, pfft.. jag va fan visst där.. jävla bajs! men skitsamma för det andra så ska jag träffa världens sötaste pojke idag! (a) och för det TREDJE och sista så är det skönt väder ute!! äntligen! nu har ju solat hittat ut, haha.


Men ja, idag har jag inte gjort ett skit, suttit vid datan & lyssnat på musik typ.. haha rolig dag va? har precis duschat med, så ska föna håret alldeles strax men innan ska jag ta en liten smoke snabbt! Är btw ensam hemma också, as tråkigt! haha finns ingen att prata med :(


Jag bloggar mer senare ;)




Puss. 

Av sofia kitterfeldt - 29 maj 2011 01:12

Enjoy.. haha!


Snygga va? ;)


Hittade ju såklart dom feeetaste brillorna med!


     

Av sofia kitterfeldt - 27 maj 2011 23:40

Heh.. Hej!


Idag har jag varit med Mikaela heela dagen, haha förjävla rolig är hon!

Dagen börja med att jag drog upp halv 8 , sminka mig, mikaela plattade håret lite, sedan drog jag till "jobbet" haha ne vi gick runt i stan halv 9 på morgonen, åt frukost på donken.. fyfan va gott det va! Sedan när affärerna hade öppnat så drog vi till Gina och testade wannabe One piece, har bilder som jag får lägga upp imorgon, min bror har den andra datan -.-


Hmm.. har väl inte hänt så mycket mer idag.. men imorgon blir det bio med sötnosen, nina och några till :) ska bli roooligt! ;D


Nu ska jag ut & röka, shit har inte rökt sen typ 20 över 9?


Aja.. pusspuss!

Av sofia kitterfeldt - 26 maj 2011 21:27

Yaani!


Just nu sitter jag med Mikaela i min säng med varsin data, haha!

Vi vaxade precis våra ben, eller hon vaxa halva mitt ena ben sen klarade jag inte av mer, men jag vaxa på hennes haha! ;) snart ska vi kolla på BB , vi har köpt massor av gott som vi ska ha till! as mys. imorgon blir det nog inget jobb.. vill inte dit alls mer, men får dra dit på måndag iallafall.. ska nog gå runt i stan ett tag imorgon hihi.


har inte mycket mer att säga så skriver imorgon!


P.S mikaela kan inte äta tacos!


Ciao

Av sofia kitterfeldt - 26 maj 2011 17:31

Blä.


Alltså min dag har inte varit bra :( jobbet va tvääärtråkigt, stressigt, fick massa skäll för typ INGENTING.. fick skulden för något jag inte ens hade gjort? ;s det va en annan kille där idag istället för Åsa, han kunde knappt svenska, roligt.. iaf, vi skulle göra en räksallad och jag visste inte hur mycket räkor det skulle va på så jag började göra en annan rätt istället, så han andra killen la upp huuuur mycket räkor som helst och ägaren blev arg på MIG!? men jag pallade inte tjaffsa för när jag sa att jag aldrig gjort en sån sallad innan så flippa han.. välte ner ett glas med kaffe idag med, det kan ju fan hända alla och han blev arg och skicka ut mig från köket!? jag plockade och torkade ju endå upp glaset och allt? så jag pratade inte ens med han sen haha, jag sa bara "mm" när han pratade med mig.. ;)


Snart kommer lilla Mikaela hit.. hihi sötnos e hon! vet ikke va vi ska hitta på faktiskt.. men det märker vi :)


Nu ska jag ta lite kaffe , skriver senare!


Bild tagen för 5 min sen.. höhö! ;)


Peace. 

Av sofia kitterfeldt - 25 maj 2011 21:28

Hihi Heeej!


Veet att jag är dålig på att blogga -.- menmen, can not help it (a)

Skitsamma! iallafall.. idag jobbade jag, så jävla tråkigt! det blåste ju förjävla mycket idag så stora jävla blommor hade vält på uteserveringen och man kan ju gissa vem som fick sopa upp all jävla jord!? precis.. lilla jag! och det va liksom inte bara en kruka som välte utan typ 3-4, så jävla mycket jord överallt.. suck!


Hmm.. inte hänt mycket mer idag faktiskt? jobbade från 09.00 - 15.00 , hade typ ingenting att göra haha så bara gick runt där, man ba uhm .. okaay? nee men alltså det enda jag gjorde va diska, torka bord, ta undan disk, servera, SOPA UNDAN FUCKING JORD! , och typ bara gick runt haha! just det.. jag rökte & drack kaffe med! hähä..


Va i stan idag med , köpte va jag trodde va en söt klänning men det var det ju inte, haha såg inte att det va typ som shorts där nere, men skitsamma det ser ut som en klänning så den lämnar jag inte tillbaka, haha pallar inte ränna i stan och leta efter något annat, försökte göra det med Zebbe förut, men gick inte alls bra! *sad face* .


Längtar till lördag också BY THE WAY! FEEEEEEEEST!! om det nu blir av.. haha. :(

Asså jag har typ damp nu.. ska ta bild på den där saken jag köpte & just det ja, köpte ett fucking dyrt halsband med, men fett värt pengarna faktiskt.. slänger upp bild på det med!


Now i'm going out and smoke! haha eller nått..


Halsbandet, fint va? ;)


Ersänn det inte ser ut som shorts där nere? haha men aja den e snygg & halsbandet passar asbra till denna :)


Peace.   

Ovido - Quiz & Flashcards