we will never walk alone .

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av sofia kitterfeldt - 22 maj 2011 16:21

Tjaaa!


Jag glömde skriva igår.. förlåt.

Men iaf.. inatt pratade jag med världens skönaste norrlänning, haha skrattade typ hela tiden! Han läste min blogg högt när vi snacka i telefon, det lät verkligen som han läste ur en bok! fan va jag skrattade.. (a)


Inatt hade jag även världens panik för de där med jorden och det PLUS att de va en as stor jävla nattfjäril i mitt rum! den va fan tvär stor, jag sprang typ runt i hela lägenheten för hade sån panik, men alla hemma låg och sov så fick springa tyst haha! vet inte vart den tog vägen faktiskt, den satt på mitt tak när jag somna sen vakna jag av att jag hade den på kudden? men vet inte om jag drömde för jag såg den inte iallafall ;s


Idag vaknade jag faktiskt rätt sent, eller mamma väckte mig 13.45, sov så skönt :( funderar på om man ska dra och sola senare, får se om jag orkar.. för just nu är jag så himla seg!


Nu ska jag ut & röka sen ta lite kaffe :)


 


Peace.

Ovido - Quiz & Flashcards