we will never walk alone .

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av sofia kitterfeldt - 9 maj 2011 21:07

fyfan va gött att ifk göteborg vann! 2-1 blev det! tobias hysén är fan grym! riktigt rolig match att kolla på! satt och kolla på matchen med ifk tröja, ifk byxor, halsduk och mitt täcke haha! så grymt mycket ifk people där med, härligt!


strax är det big brother med, UTAN katerina. åh vilken bra dag detta är!


jag skriver mer imorgon!


 


Pussen.

Av sofia kitterfeldt - 9 maj 2011 20:05

sitter och kollar på blåvitt - gais med mamma och broder min! efter första halvlek står det 1-1, gais gjorde första målet. Jacob johansson gjorde målet för blåvit, han är ingen bra spelare faktiskt, men målet han gjorde va riktigt snyggt! så bra gjort av han! nu hoppas man ju bara på att det blir fler mål för blåvitt! nu börjar det nog strax!


så puss på er!

Av sofia kitterfeldt - 9 maj 2011 14:54

Måste bara skriva en sak snabbt.. folk undrar om jag gillar Justin Bieber , och JA det gör jag. Fan älskar killen. Så sjukt bra & goodlooking! Ska snart göra ett linne med tryck på, slänger upp bild på hur! Ni får tycka vad ni vill, att jag är löjlig och whatever cuz i don't care :)


 


ersänn fin? ska ta och fixa mig en sån tröja snart, ska hitta antingen ett bra ställe eller en bra sida på nätet. någon som vet något/någon? :)



Av sofia kitterfeldt - 9 maj 2011 14:40

Hejsan!


sitter i mitt rum som vanligt, kollade precis på film med mamma. Vi kollade på "rabbit hole", den hade fått väldigt bra kritik men den sög! alltså man bara satt och vänta på att det skulle hända något men det gjorde det ju inte såklart! så den rekomenderar jag inte!

annars har jag inte gjort så mycket idag faktiskt, bara suttit här vid datan och latat mig :) jag vill ha en liten tigerunge! en sådan liten vit, alltså dom är så SJUKT söta! men den ska inte bli stor, haha den ska alltid va så liten!


nu ska jag ut & röka men först ska jag hämta kaffe!

skriver senare!




alltså seriöst, kolla så söta dom är! :(


Pussen. 

Ovido - Quiz & Flashcards