we will never walk alone .

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av sofia kitterfeldt - 8 maj 2011 22:36

Heej!


jag kom att undra på en sak... alltså på blogg.se och andra såna bloggsaker så får man ju pengar & så.. får man det på bloggplatsen med!? eller måste man ha speciellt antal med läsare? någon som vet? :)


anyway.. kollade precis klart big brother och gissa om jag är LYCKLIG! ÄÄÄNTLIGEN åkte Katerina ut, alltså blev så jävla glad! nu är det bara gurkan och christian som ska ut.. dom gillar jag ikke! gurkan snackar skit om folk heeela tiden och vågar inte säga ett skit face to face och christian är bara irriterande! ush..


nu ska jag ladda ner någon barnfilm som jag ska kolla på inatt!

älskar barnfilmer. hihi.




Natti natti. 

Av sofia kitterfeldt - 8 maj 2011 14:14

tjenis penis!


just nu sitter jag i min sköna lilla säng, skickade precis över bilder från den lilla datan till den jag sitter vid nu. bilderna är från valborg så dom är rätt nya faktiskt höhö! ska strax äta med, lite frukost ska allt bli gott! :)


laddade ner "never say never" precis så började kolla lite på den förut men pausade eftersom det snart blir mat, så ska kolla klart på den med mammi efter maten :) den är ju så jävla bra..! alltså tänk att få träffa justin bieber?? oherregud, skulle ju fan ha svimmat! hihih.


men nu ska jag dra och äta lite!

skriver sen eller imorgon :)



Pussen. 

Ovido - Quiz & Flashcards