we will never walk alone .

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av sofia kitterfeldt - 13 maj 2011 21:33

Förlåt till den lilla 96an eller va hon nu är .. men MÅSTE visa detta..


 


asså orka, haha!

Av sofia kitterfeldt - 13 maj 2011 19:50

Tjenis Penis!


Har precis suttit med Mattias flickvän Michaela och klippt ett par av mina jeans till shorts, dom blev faktiskt riktigt snygga. Tack för hjälpen Michaela ;)

Slänger upp bilder på dom, hur dom sitter osv..


Annars förövrigt idag har jag inte gjort mycket alls, typ det vanliga.. kollat på O.C och sedan drog jag & solade en snabbis, sen när jag kom hem blev det tacos, riktigt gott!


Nu ska jag typ lyssna sönder massa skitlåtar.

Skriver senare eller imorgon!




Vad tycker ni? Blev dom snygga?


Peace.   

Av sofia kitterfeldt - 13 maj 2011 12:35

Godmorgon!


Jag vaknade för en liten stund sedan, vaknade av ett jävla borrande.. fyfan! dom håller på att byta ut svaldörrarna, och helvete vad det låter!

Jag tänkte faktiskt spela Sims 3 , har inte spelat det på as länge känns det som, så kände att det var dax igen haha. Spelade det typ varje dag innan.. men man tröttnar lätt :/


Jag skriver senare!


Peace.

Ovido - Quiz & Flashcards