we will never walk alone .

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av sofia kitterfeldt - 10 maj 2011 00:01

godkväll/natt på er sötnosar!

tänkte bara skriva en sista gång nu innan jag går & lägger mig.

vet inte riktigt vad jag ska skriva.. det kom jag aldrig fram till, hmm...

ne skoja, tänkte kolla om jag ska göra ett videoinlägg imorgon? det är bara det att de e svårt att få in de här, så får nog lägga in de via y-tube sen in här.. vi får se om det dyker upp någon liten video med mig på, höhö.

jag tänkte göra ett litet videoinlägg nu faktiskt, men min cam är urusel på kvällarna, måste ha tänt typ 3 lampor för att ens synas något alls, så får köra på det imorgon på dagen :)


och vet ni vad?

för ett tag sen gjorde jag en video till en av mina andra bloggar om vad jag använder för smink, men den ska jag ta bort. så ska göra en där jag faktiskt visar HUR jag sminkar, alltså så ska jag filma mig utan smink TILL smink.. ni fattar! haha låter som jag tror att ni är efterblivna, men det tror jag inte.. utan bara jag som är lite seg just nu!


nu ska jag ut på balkongen och ta sista ciggen för dagen sedan sova!

skriver / videobloggar imorgon.



haha en väldigt snygg & ofixad sofia! denna bjuder man på!


Peace. 

Ovido - Quiz & Flashcards