we will never walk alone .

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av sofia kitterfeldt - 19 maj 2011 22:35

Hej mina babes!


kollar på BB nu, eller det är paus men börjar typ nu!


så får kila iväg igen haha!


PEACE.


Av sofia kitterfeldt - 19 maj 2011 19:05

Tjoooh!


Eftersom NI inte gav mig några filmtips igår fick jag komma på något själv.. och det blev filmen "Rio" , den va rätt okej, trodde den skulle vara roligare faktiskt men den kan rekomenderas endå, lite iaf :)

 

dagen idag har varit bra faktiskt, jobbet var okej idag.. ingen av bitcharna va där, utan en annan svensk tjej som va as trevlig :) och så fick jag gå 1, haha "skulle till läkarn" .. (a)

 

kom precis från stan också, va där snabbt med Tomislav, köpte ett as gulligt armband till min kusin, åt haha..

 

ne nu ska jag sätta på lite kaffe & sedan gå ut och röka :)

skriver senare eller tomorrow ;)

 

 

 

Peace.

Ovido - Quiz & Flashcards