we will never walk alone .

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av sofia kitterfeldt - 18 maj 2011 17:00

Heej!


hallå har ni några BRA filmtips? alltså jag har tvärtråkigt, typ sitter & dör i min säng av tråkhet och vädret suger som fan! och världen går under på lördag, hur många tror på det egentligen? först va de massa om 2012? dom kan ju inte ändra sig helt plötsligt hahah, jag fick reda på det om lördag igår x) har det verkligen stått i tidningen? haha fan va efter jag är.. skitsamma , filmtips behöver jag! NU!


 


Peace.

Av sofia kitterfeldt - 18 maj 2011 11:13

Tjoo bree!


Idag blev det inget jobb.. är såna jävla bitchar där som jag inte pallar med, så sa det till mamma så jag slapp dra dit idag! så just nu sitter jag i köket och åt precis äpplepaj! god frukost :D

 

idag har jag ingeeen aning om vad som händer? blir nog att sitta hemma & dö, jag ska ju jobba på lördag på göteborgsvarvet, men funderar på att skita i det, alltså ska gå runt och sälja blommor (HAHA) .. och alltså om jag säger för kanske 2000kr så får jag bara 400kr av dom pengarna, alltså jag får 20% av allt det jag säljer.. inte värt kanske? hmm.. får bestämma mig under dagen!

 

nu måste jag iallafall mejla han killen som har hand om detta jobbet och säga att jag inte ska jobba på söndag :)

 

skriver senare!

 

 

peace.

Ovido - Quiz & Flashcards