we will never walk alone .

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av sofia kitterfeldt - 16 maj 2011 17:59

Tjjuuu yani!


idag började jag min praktik som dom flesta vet, på ett café i majorna.. det va riktigt tråkigt.. fyfan! och kaxiga va en av dom som jobba där med, så liksom palla jobba med kaxiga personer? och det va två tjejer som va kusiner som snacka rumänska hela fucking tiden, så stog jag där .. man ba "jaaaa jag fattar precis" .. neee den enda roliga och snälla där va ägaren! funderar på om jag ska hitta en annan praktikplats, vill verkligen INTE vara där mer! :(


jag är riktigt trött, ska nog ladda ner någon film och ba ligga och sova eller något haha! fast måste köpa mjölk kom jag på nu -.- haha bajs..


ne men nu ska jag ta lite kaffe, röka en cigg sedan dra till affären!

gör kanske ett videoinlägg sen!




Peace. 

Ovido - Quiz & Flashcards