we will never walk alone .

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av sofia kitterfeldt - 11 maj 2011 23:19

Godkväll på er sötnosar!


tänkte bara skriva snabbt innan det blir att vila ögonen lite, höhö.

ska väl skriva vad jag har gjort idag som vanligt.. ja först på morgonen va jag på det där cafét som alla vet.. sedan var jag bara hemma & chilla, åt frukost också haha! sedan vid typ.. 4-5? eller något sånt så kom Zebbe hit och drack kaffe & sådär smått och gott, blev en liten fight om mitt täcke med.. haha vi är kaos! sen vid typ 6-7? äh minns inte men skitsamma.. iaf Zebbe drog nån gång då och jag åt middag med familjen + min brors flickvän, hon är en trevlig liten prick :)


och vad tycker ni om att jag videobloggar förresten? ska jag göra flera? eller bara skita i hela grejen.. men alltså det är jobbigt att skriva hela tiden, och det kanske inte är så kul för er att läsa mina jävla långa texter som t.ex denna! haha.


aja, ska ikke tråka ut er med :) det gör jag mer imorgon istället!

nattinatti.




Peace. 

Av sofia kitterfeldt - 11 maj 2011 09:05

Heej!


blev inget videoinlägg igår, va upptagen typ hela dagen. satte inte ens på datan igår :o haha! dagen börjar med att mamma väcker mig halv tio, skulle åka och handla tidigt.. vi drog vid tio. kom hem runt 11, lite innan! efter det åt jag frukost, kolla lite på tv. sedan gick jag in i ducshen, efter det färga jag håret.. målade naglarna också! dom är jättensygga nu, det var dom innan med men.. höhö! ska ta bild strax på dom. OCH vet ni vad? JAG HAR FÅTT EN PRAKTIKPLATS! woho! äntligen liksom, ska praoa på ett café i Majorna. Café columbos eller något sånt hette det. träffade även Jacque & Zebbe igår .

 

OCH GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE BRORIS SOM FYLLER 16 IDAG! HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG! ÄLSKAR DIG.

 

nu ska jag äta innan min handledare kommer, hon ska skjutsa mig till min prao. hihi.

 

 

 

Pussen.

Ovido - Quiz & Flashcards