we will never walk alone .

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av sofia kitterfeldt - 12 maj 2011 23:12

Hej!


tänkte bara förklara lite snabbt om det jag menade förut.. ja idag är det alltså exakt 2 år sedan jag blev tillsammans med en kille.. vi var tillsammans i nästan 1 år.. han gjorde slut 2 veckor innan det hann bli 1 år mellan oss.. och alltså sanningen är att jag inte släppt honom riktigt än, han vet inte det. och han läser inte ens min blogg så det är bra! alltså vi ses ibland, eller vi gjorde.. men inte så mycket nu det senaste, vet ej varför men inte blivit så.. aja skitsamma.. ska INTE deppa ner er, ville bara förklara lite.


men iallafall.. har precis kollat på någon melodifestivalsak typ semifinal grej med mamma, och sverige gick vidare till den stora finalen på lördag, as nice. och irrlands låt va fan as skön haha och den gick vidare!


nu ska jag ut på balkongen och sedan blocka lite irreterande folk på min msn!


 


Peace.

Av sofia kitterfeldt - 12 maj 2011 12:49

Godmorgon på er!


sitter och lyssnar på "lilla lady" , innan hatade jag den låten och nu typ älskar jag den? haha skev jag är..

menmen.. idag är det exakt 2 år sedan, fuck va tiden går fort? känns som det var igår.. vissa fattar vad jag menar och andra får väl tänka till lite ;)


ne men idag vet jag inte vad som händer, kommer la sitta och deppa eller så ska jag till plusgymnasiet, va en sån där dag man kunde komma och kolla lite & så, får se om jag får med mig zebbe dit!


nu ska jag ta lite kaffe och frukost.. kanske blir ett litet videoinlägg sen ;)


Peace.

Ovido - Quiz & Flashcards