we will never walk alone .

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av sofia kitterfeldt - 16 mars 2011 23:58

cha cha!


sorry för dålig uppdatering.. vet helt seriöst inte vrf jag inte har bloggat? har la varit för lat eller något.. för har liksom såhär tänkt att jag ska göra det men så blir det inget haha förlåt verkligen!


men anyway.. idag va jag inte i skolan för matten va "inställd.." hähä.. så jag drog till angered med mor min och handlade. hittade bästa skoaffären så dit ska jag direkt när jag fått mina pengar, as snygga skor var det och dom va billiga! hihihi.


jag kolla precis på några små typ klipp.. asså jag dör när jag ser dom så slänger upp alla tre här strax!   


men nee .. ska kolla på andra avenyn och sedan sova!

godnatt babes.


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards