we will never walk alone .

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av sofia kitterfeldt - 6 mars 2011 22:39

tja folket!


nu är det såhär att ni som läser min blogg antagligen gillar den? eller!?   

jo men vi kör på att ni gör det tycker jag! iallafall, det jag ville säga var att jag vill ha frågor.. alltså jag älskar att svara på frågor .. haha låter kanske löjlig eller nått men who cares liksom? så fråga på nu people!!   


btw kollade precis på BB , fyfan va gött att Cilla åkte ut! hon va förjävla tjatig alltså! och han dära "hunken".. han va inte speciellt snygg faktiskt, fanns ju en annan kille av dom tre som såg myycket bättre ut!   


men näe, nu ska jag glo lite på tv och kanske sova, e sjukt trött! imorgon blir det solning iallafall, nice!   

skriver tomorrow!


Puss.


/ Ssofiia


 

Av sofia kitterfeldt - 6 mars 2011 19:59

Hmm.. gick ikke så bra med att ladda upp videon på Elvis här, får väl försöka på något annat sätt istället!

En fråga till er, jag har ju en till blogg på blogg.se .. men ska jag bara blogga här eller bara på den andra bloggen ELLER på båda? För vet inte riktigt om jag kommer komma ihåg att blogga på båda ställerna, så ni får bestämma!   


Puss.


/ Ssofiia

Av sofia kitterfeldt - 6 mars 2011 19:26

Jag är helt slut nu efter att ha varit barnvakt.. har lekt som en idiot haha.

Elvis gick precis, jag kommer somna tidigt ikväll kan jag ju säga.

Slänger upp en liten video på Elvis som jag spelade in när han satt och pratade om sina kompisar på dagis haha han är så himla söt!   


   


gick inte att göra så att bilden är typ rak så ni får nöja er med denna bilden!   


Men jag slänger upp videon strax ifall det funkar...


Puss


/ Ssofiia  

Av sofia kitterfeldt - 6 mars 2011 14:59

Shululu!


Klockan är strax tre, snart kommer en liten sötnos som jag vara barnvakt till.

Vaknade lite sent idag, eller ja mamma väckte mig 1 .. hade kunna sova längre haha.

Men ja, idag kommer väl inte hända så mycket, kommer vara barnvakt till typ 7-8 eller något sånt.

Alltså hitta en gammal låt med Mariah Carey , den är riktigt bra! Eller vet inte ens om den är gammal men haha det känns som det men anyway Obsessed heter den!


Nej nu får jag dra mig från datan för snart kommer lillpojken   

Jag skriver ikväll!


Puss


/ Ssofiia

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards