we will never walk alone .

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av sofia kitterfeldt - 23 mars 2011 23:04

 


snäll pojk?

nee han är dum!

Av sofia kitterfeldt - 23 mars 2011 20:09

en sak jag glömt skriva idag kom jag på!!

satt och gjorde ett häfte med Algebra idag.. veeerkligen inte riktigt mitt braiga område i matte! HAHA "braiga" .. jag e bäng nu men skitsamma..! och när det va 10 min kvar av lektionen så bad jag att få göra prov och giiissa vad!!??

Jag fick G Nananaa.. alla rätt hihii!


Jag är bäääääst!


Men nu måste jag fortsätta plugga på nästa häfte.. *suck* .



 


Pussen.

Av sofia kitterfeldt - 23 mars 2011 18:58

Jag måste bara säga en sak .. jag HATAR att bli kallad fjortis.. verkligen hatar det! när jag och zebbe va i stan för ett tag sen idag så gick det förbi två tjejer och kalla oss fjortisar, helt seriöst fattar verkligen inte varför? och jo jag vet att jag har varit fjortis innan men de va typ 2009?? är det för att man är blond och använder smink eller vadå? för att man har leggings på sig? jag stör mig så jävla mycket.. och för att man har EN fucking toffs på benet för att hålla fast byxorna, ne men då e man fjortis? seriöst.. och det roliga är att dom som kallar mig och zebbe för fjortisar är det oftast själva? blir så jävla förbannad... om det är någon som läser och tycker att jag är en fjortis så vill jag gärna veta varför.. för jag kommer flippa ut totalt snart!


Man får tydligen inte vara blond & använda smink längre.. jag vill inte se ut som en fjortis.. ska jag behöva färga håret svart och sluta sminka mig eller vadå?


Ne .. detta va allt jag ville säga nu, är jävligt arg!

skriver sen eller imorgon..


PUSS!!!


Av sofia kitterfeldt - 23 mars 2011 10:18

Tjuululu!


Jag ska dra till skolan om typ en timma, haha pallar fan inte men måste   

Jag längtar till den 31a , wiie slipper skolan då haha. Så jävla störande att jag är ledig den 29e och den 31e men så måste jag ju gå till skolan emellan där, ska prata lite med mamsen så att jag slipper   


Menmen.. idag vet jag verkligen inte vad som händer, kanske får lust att träna? hmm vi får se!

Men nu ska jag platta mitt hår haha skriver ikväll.


pussen.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards