we will never walk alone .

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av sofia kitterfeldt - 5 mars 2011 20:20

Hejsan hoppsan.


Jag har precis haft en myskväll med mamsen. Vi la sån här mask på ansiktet och gjorde fotbad & lite sånt smått och gott   

Vi började kolla "The social network" men alltså allting gick så fort, hängde verkligen inte med alls.. så vi slutade kolla haha!


Jag har lust att gå ut eller nått.. orkar inte sitta hemma    äh får väl se vad man hittar på!


Men jag har inte så mycket att säga just nu så får skriva senare inatt eller imorgon.


Puss.


/ Ssofiia


 

Av sofia kitterfeldt - 5 mars 2011 13:08

Hejjsan!


Ny här på bloggplatsen, har en annan blogg på blogg.se men ville testa och se hur det är att blogga här :)

Just nu ser bloggen ut som den gör, ska fixa den lite senare!

Men det var väl det jag hade att säga :)

Checka gärna in min andra blogg : pprincessan.blogg.se


Skriver väl senare eller ikväll :)


Puss.


/ Ssofiia

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards