we will never walk alone .

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av sofia kitterfeldt - 7 mars 2011 23:04

tjaa!


kom hem från stan vid typ 8? eller kanske va 7, haha dåligt minne har man ju iallafall!

eller jag och jennie va inte bara i stan utan i frölunda också, haha!

hittade lite småsaker som ett par as söta trosor, ett lås till gymmet och kondomer med olika smak och en som lös i mörker haha så bäst!

hmm minns inte ifall jag fick med mig något mer hem? som sagt.. dåligt minne!

 kollade precis klart på big brother, i början gillade jag Martin men inte nu längre, han är riktigt störande, tror att han är snyggast i hela huset osv och Roza gillar jag inte heller, hon är fan på allt och alla! nee fyyy!


nu ska jag strax stänga av datan & sova, upp tidigt imorgon!   

prov och allt, får väl se hur det går :/


men godnatt sötnosar!


/ Ssofiia

Av sofia kitterfeldt - 7 mars 2011 15:04

chuuu!


ska strax dra iväg till stan med min lilla jenniepennie! har inte träffat henne på as länge så ska bli skönt att få göra det igen. har saknat dig gumman!   


vaknade rätt sent idag, min bror kom in och väckte mig kvart över 1 och sa att jag hade fått sms och skit haha!


Hmm.. efter stan vet jag inte vad som händer faktiskt, får väl vänta och se!   

Skriver när jag kommit hem!


Puss.


/ Ssofiia

Av sofia kitterfeldt - 7 mars 2011 01:56

 


 


jennie vi är ju inte riktigt friska i bollen!   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards