we will never walk alone .

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av sofia kitterfeldt - 9 mars 2011 18:27

hellu everybody!


vafan hände med vädret egentligen? igår va de as skönt, man kände hur våren va påväg men idag tio min innan man ska dra hemifrån börjar det snöa? värsta stormen var det ju! man ba vafan liksom!?


får väl hoppas att detta försvinner snart och den riktiga våren kommer!


nog om det.. gick aldrig till skolan idag :/ dumma mig... träffa en vän och alltså jag var verkligen påväg till skolan, åkte till lindholmen och skit, men vände direkt.. fan va dum jag är! någon borde fan straffa mig, skolkar alldeles för mycket..   

är så skoltrött och endå går jag bara 4 dagar i veckan, och har inga långa dagar, liksom Högst 1 timma om dagen? va e de för fel på mig? hmm..


menmen.. det är inte lätt när det är svårt!

nu ska jag iallafall dra & möta jacque, min lilla fruga!


skrivrer later!


Puss.


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards