we will never walk alone .

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av sofia kitterfeldt - 17 mars 2011 16:22

var ju fan ingen skola idag.. bra att lärarna säger något också! så åkte dit i onödan. skolan va stängd och inga lärare va kvar när jag kom dit.. så inget prov för mig idag inte!


men nu ska ja bort från datan.


puss babes!

Av sofia kitterfeldt - 17 mars 2011 11:58

hejsan svejsan!


jag ska strax dra till skolan och göra matteprov.. kommer ju gå lite sådär bra känns det som, har absolut ingen lust att gå till skolan i mjukis, meeen jag måste    min vagn går 22 över så får börja klä på mig lite smått strax, bussen går 42 från stan.. orkar verkligen inte gå till skolan haha synd om mig!


idag vet jag iallafall inte vad som händer, min pappa fyller år idag så skickade iväg ett jättegulligt sms till honom.. så snäll är jag!    funderar på att sola idag när jag kommit hem från skolan, får se om jag pallar gå upp för alla jävla backar höhö.


men nee nu får jag skynda mig lite. skriver hur det gick med provet sen!


Pussen.


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards