we will never walk alone .

Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

onsdag .

Av sofia kitterfeldt - 30 mars 2011 14:17

Hejsan svejsan!


Jag har precis kommit hem från skolan, slutade tjugo över 1 idag.. men morgonen börjar med att jag har mamma gapa på mig, hon frågade när jag skulle upp och jag ba 09.50 men klockan var visst 11 så hade ju försovit mig lite.. blev lite stress! Min telefon hade stängt av sig inatt? jävla cp telefon..


Skolan idag va seg som fan, jobbade klart slutet av mitt häfte så satt i tjugo min och inte gjorde ett piss.. min telefon höll på att dö, mitt comviq hade gått ut.. bajs på det!


Imorgon blir det östra sjukhuset som gäller.. ska sövas ner & laga en tand, haha (a)

Så får skjuts hem av grannen, kommer ju inte kunna gå x)

Får inte äta eller dricka något imon, fan jag kommer dö! Bara för att jag inte får dricka kommer jag vara törstig typ hela tiden ..


Men neeeeeej.. nu ska jag bak till affären & köpa comviq.


Pussen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofia kitterfeldt - 31 oktober 2011 12:50


Som de flesta vet så bloggar jag på nattstad nu, gillar faktiskt mer att blogga där.. Men just nu kan jag inte logga in , vet ej varför :s så då bloggar jag här idag!Hänt massor då medans jag bloggat på de andra stället höhö..Iaf, i fredag var jag me...

Av sofia kitterfeldt - 18 oktober 2011 20:36

jag blir arg .                   

Av sofia kitterfeldt - 14 oktober 2011 22:57


Gokväll alla gangsters! höhö.   Asså jag har så jävla tråkigt, det är helt sjukt & det är endå fredag vafan!? har inte gjort så mycket idag, va i skolan idag faktiskt.. började 8 vaknade halv 11 HAHA men som tur va så va en lektion inställd haha ...

Av sofia kitterfeldt - 13 oktober 2011 21:21

Hej sweeties!   Jag har precis ätit lite mat, typ de första jag äter idag! bra där.. :/ Jag gick faktiskt till skolan imorse och kom i tid, jag e så jävla awesome! men ja när vi kom till skolan så hade vi ingen jävla lektion för läraren var sjuk...

Av sofia kitterfeldt - 13 oktober 2011 07:41


Godmorgon!   Sitter just nu i köket med mikaela och dricker varm oboy haha så gott! jag ska strax gå till skolan vilket betyder att när mamma & mikaela har gått kommer jag att somna om haha! Börjar 9 & slutar 16.15 asså man orkar inte gå i skolan...

Ovido - Quiz & Flashcards