we will never walk alone .

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av sofia kitterfeldt - 16 juni 2011 21:29

sho bre!


sitter just nu med mikaela i min brors rum, vi har precis varit och handlat tväääääärgott kaffe omg! med daimbitar i :) vi typ döda varandra i mattias säng förut, nöp varandra, slog och rev. kommer nog ha blåmärken imorgon ;o men fett värt för jag fick henne att slå sig själv i ansiktet HAHA! :D mikaela e tråkig och sitter med sin iphone i mattias säng, bläääääähä. och sötnosen svarar ikke, bajs! och sötnos om du läser detta så har jag kommit på en film nu ;) haha. fan va weird jag är.. ååh btw kollade på "black swan" inatt, den va inte så jättebra för jag fattade ingenting typ (a) menmen nu ska jag nog fixa lite gott kaffe och sedan sätta mig på balkongen & ba chilla :) min granne fyller år idag med grattis till han ;D

 

Puss.

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards