we will never walk alone .

Alla inlägg under juni 2011

Av sofia kitterfeldt - 3 juni 2011 23:18

Glömde skriva att jag & mikaela har typ slagit varandra as mycket idag! och rivit.. är helt röd & har rivmärken på låret! haha men de va lite kul endå.. skämde ut oss LIIITE på bussarna, skrek som fan och såklart ska ALLA vända sig om och kolla haha. Men de va bara det haha! PUSSPUSSPUSS!

Av sofia kitterfeldt - 3 juni 2011 23:11

Tjenixen!


Skulle egentligen till liseberg idag men blev aldrig så.. blev att sitta i hamnen & chilla istället med Mikaela , Denise, Adam och Erik :) efter vi hade suttit i hamnen i typ 2-3 timmar eller nått sånt så drog vi snabbt till eriksberg tror jag det hette en snabbis sedan vid typ 9 drog vi alla oss hemåt. Råkade göra så dom två små pojkarna missade sin buss haha snäll jag är va? nee men va ju inte meningen så :D


Menmen, imorgon vet jag inte vad som händer.. kanske blir "liseberg" haha bara mikaela och denise som fattar. Annars vet jag ikke vad som händer.


Just nu sitter jag & lyssnar på musik och dricker lite cider, lite chill sådär. Synd bara att man inte har något sällskap! Haha fan va jag har lust att dra till Torslanda nu.. :(


Ne men nu ska jag ut och röka liiiiite!

Skriver imorgon folk!




Puss. 

Av sofia kitterfeldt - 1 juni 2011 23:49

fooooooooolkeet!
sitter just nu hos sofia&kitte med alfons&mikaela myspys!
Orkar inte blogga på min egen blogg så får plåga sofias läsare ist :D 

ta er en titt på http://finestlight.se/johannadenise


Ovido - Quiz & Flashcards