we will never walk alone .

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av sofia kitterfeldt - 31 oktober 2011 12:50

Som de flesta vet så bloggar jag på nattstad nu, gillar faktiskt mer att blogga där..
Men just nu kan jag inte logga in , vet ej varför :s så då bloggar jag här idag!

Hänt massor då medans jag bloggat på de andra stället höhö..
Iaf, i fredag var jag med Pardis , hennes kusin & några till och drack lite sådär chill
& i lördags var det årsfest för pappas fotbollslag så drog dit & festade, fan så kul
har jag inte haft på riktigt länge, helt sjukt kul var det! oförglömligt om inte annat!

Igår & idag har jag varit riktigt seg, lämnade inte lägenheten igår haha låg ba i sängen
och va helt död typ.. och idag är också en seg dag, men det är ju fan lov så då borde jag
va glad!? men är helt borta typ, halv sover ju typ nu vafan haha!
Men ska ta & göra mig lite kaffe nu och piggna till lite.

Puss.


    

Har btw klippt mig också, det behövdes ju verkligen! Fast det börjar REDAN bli slitet? man ba men come on! får la klippa mig igen snart.. -.-

Ovido - Quiz & Flashcards