we will never walk alone .

Alla inlägg den 11 oktober 2011

...

Av sofia kitterfeldt - 11 oktober 2011 16:18

Av sofia kitterfeldt - 11 oktober 2011 14:21

Det finns en gammal vän, en som jag hade det så sjukt kul med. Våran humor var nog den bästa som fanns, skrattade åt precis allt! Men någonting kom emellan, en väldigt äcklig person förstörde våran vänskap totalt. Det var inte bara denna personen som förstörde det, du hjälpte denna med det. Jag saknar verkligen våra roliga stunder, kunde snacka om precis allt med dig, göra allt. Vi va verkligen bästa vänner.. folk va avundsjuka på oss ibland och ärligt talat så gillade jag det, för jag kunde inte ha hittat någon bättre än dig just då. Men allt försvann på bara någon timma, varför? Jo för du tog den andra personens parti i det hela.. du tog den dåliga sidan. Vi hade bråkat lite innan allt hände, men vi blev vänner igen och allt va ju så bra!? men sen kom den andra personen in och totalförstörde allt. Tyvärr så saknar jag våra stunder, har försökt förklara allt för dig men du lyssnar inte, du tror bara på lögnerna. Men jag hoppas att en dag.. kommer du att insé att du valde fel sida.


Ovido - Quiz & Flashcards