we will never walk alone .

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av sofia kitterfeldt - 13 augusti 2011 23:08

Chaaaaaaachaaaaa! haha omg.. ne inget fjortishej idag inte. Jag har tråkigt, riktigt tråkigt faktiskt.. sitter & dricker lite i mitt rum hahaha! jag saknar christopher med, fan.. menmen, ikke mycket man kan göra åt och rubriken till detta inlägg fattar bara min fruga haha. skulle ju träffat henne idag men hon hör ju inte av sig.. guuulligt! :(

ne men nu ska jag ut & röka, chilla på livet!


Puss.


 

Av sofia kitterfeldt - 13 augusti 2011 15:06

Godmorgon! Jag vaknade för typ någon timma sedan, men är astrött.. somnade vid typ 6 imorse, min tv funkar inte och jag måste somna med tv:n på egentligen men det gick ju inte så jag fick va vaken & vänta på att det skulle bli ljust ute så jag kunde somna haha! skev jag är.. idag blir det att träffa frugan, hoppas jag!


Puss.


Har sån jävla bildbrist med så niii vet!

Ovido - Quiz & Flashcards