we will never walk alone .

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av sofia kitterfeldt - 20 augusti 2011 16:50

Glömde ju skriva i förra inlägget att jag färgade håret idag, färgade de där som förra gången, i vasaplatsen.. det blev mer oranget än blondt kan man säga.. blev så jävla arg, dom hade inte i färgen så länge som man skulle ha.. så ja, är lite såsur just nu! försökte ta bild med camen, man ser inte bra men i verkligheten ser man det mycket bättre. Kan inte lägga in bilder från kameran till denna datan så därför blir det antingen cambilder eller gamla, tyvärr!


 

Ja som sagt, man ser inte så bra.. men det är skitfult så fick gå med luva hem -.-

Av sofia kitterfeldt - 20 augusti 2011 16:13

Va en as skön kväll igår med dom skönaste personerna! Va med Zebbe, Frugan och Emma i stan och kolla på Medina och några fler. Så jävla grymma va!? as gött ös va de, alla dansa och ba sjöng med, skit nice! drog från stan typ 12 så va hemma runt halv 1 på natten, fick sällskap med grannen höhö :) försökte göra en ny header inatt, men va så trött och allt blev helt faaaail, haha så jag blev så arg så jag gick och la mig istället, pallade inte hålla på och kämpa mig med det ;p ska försöka fixa en lite bättre nu, måste få inspiration bara.. de e ju det! men nu ska jag ut på balkongen och ta en ciggis!


Puss.


 

Ovido - Quiz & Flashcards