we will never walk alone .

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av sofia kitterfeldt - 31 augusti 2011 23:24

Alltså jag måste skriva en sak.. vissa är så himla snälla! säger att jag har fin kropp, fin blogg osv.. alltså jag skojar inte, jag blir fan as glad när någon skriver så till mig när jag inte mår toppen liksom. Folk får mig att må bra! Puss på er!


 

as gay bild men whatever!

Av sofia kitterfeldt - 31 augusti 2011 14:16

Hej älsklingar!

Jag mår verkligen inte bra, alltså min hals e helt fuckad.. har knaprat halstabletter i två dagar nu, och näsan rinner i ett liksom, inte kul detta! och så missar man massa i skolan också, hatar det. Kommer ju ligga efter i massa nu :( jaja vad ska man göra liksom? . Just nu lyssnar jag på musik och ska nog spela snart, har bara legat i sängen hela dagen. Har så jävla tråkigt, är helt ensam hemma :( mamma handlar och pappa jobbar! men ne ska nog ta mig upp ur sängen och fixa något att äta.


Puss.


 

Ovido - Quiz & Flashcards