we will never walk alone .

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av sofia kitterfeldt - 16 juli 2011 22:41

alltså jag tror jag dör snart.. mår så jävla illa, känns som att jag ska spy när som helst, men försöker hålla det inne för jag hatar verkligen att spy, ush! massa tankar springer genom mitt huvud också, alltså guuud! jag orkar fan inte.. saknar min fruga med, vill träffa henne NU! vill ha någon att bara krama på! ne ska fan sova.. så jag slipper alla dessa skittankar!..


Puss.


 

Av sofia kitterfeldt - 16 juli 2011 13:44

Lööööördag idag folket, va händer ikväll? blir det att festa ellleeeer? nää inte för min del iallafall, no money and it sucks! på måndag kommer min kära bror hit med sin flickvän, ska allt bli trevligt! och på tisdag drar hela familjen till Ullared, älskar fan ullared! och på typ onsdag eller så så kanske det blir Ikea, ifall man inte hittar det man behöver till rummet på Ullared ;) ne men nu ska jag sätta på kaffe för Zebbe kommer hit strax, sen drar vi & solar bitches ;) skriver lite senare eller ikväll!


Puss.


osminkad sofia, bjuuuuder!   

Av sofia kitterfeldt - 16 juli 2011 01:37

alltså herregud.. klockan är fan snart 2 på natten ju! jag trodde klockan va typ 12? haha är as trött men orkar inte klä av mig, stänga av datan, ta bort sminket osv, haha har varit trött sen 11 , sitter och pratar med en vän & fattar fan inte ett piss av vad han snackar om för jag e så jävla trött haha! .. asså fuck vad jag e trött! ne ska fan sova känner jag, måste röka innan bara.. haha känner verkligen hur mina ögonlock verkligen tynger sig haha, skit asså! Ne men vafan, sov gott mina älsklingar! så skriveer jag imorgon när jag inte är lika trött ;)


Puss.


 

Ovido - Quiz & Flashcards