we will never walk alone .

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av sofia kitterfeldt - 23 juli 2011 11:15

Är så himla trött, gick och la mig runt 4 imorse tror jag.. minns inte. Men så ringer mikaela mig typ 5 gånger vid lite innan 10, alltså ne fyfan va arg jag blev haha jag svarade inte så ringer mattias mamma och säger att hon ska väcka mig osv.. hatar dig mikkis! menmen ska strax dra mig mot stan och möta mikaela, ska nog byta Bieber tröjan mot en annan lite större Bieber.. ska kolla ifall det funkar att bara lägga till 30kr isf, hmm? satt ett litet typ "larm" i tröjan som jag hade dragit bort, men tur att jag sparade det! haha klistrade precis på det igen ;) Men nu måste jag dra mig, lite stress!


PUSS!


 

Av sofia kitterfeldt - 23 juli 2011 00:40

 

Heej på er!

Hur mår ni? själv mår jag väldigt bra, är på så mycket bättre humör idag! varit i stan & köpt min älskade Justin Bieber tröja! Wiiiie!! och så köpte jag ett Playboy påslakanset ;) Har precis spelat lite spel med familjen, riktigt kul! jag vann fan 1 gång, haha va helt överlycklig & sprang runt och skrek, haha nej jag är inte normal! men vem är det egentligen? ;) så jävla varmt har det varit ute idag, asså skiiit! jag trodde jag skulle dö, svettades som fan haha ja ush men vad ska man göra? hemskt var det, speciellt på bussen från backaplan.. fyfan! Men nej.. nu ska jag faktiskt ta en snabb cigg och sedan sova! Skriver tomorrow.


Puss.


Ovido - Quiz & Flashcards