we will never walk alone .

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av sofia kitterfeldt - 20 juli 2011 19:40

JUST NU :


 


Jaa såhär ser jag ut just nu, har på mig mitt nya läppstift som jag köpte på ullared igår, roooosa är det såklart också, älskar det! blev en dålig bild för tog med camen, har tagit med digitalkameran också men kan inte få in bilderna på denna datan jag har nu, måste åka till majorna för att få in dom.. och det orkar inte direkt :( men får åka ner någon dag , kanske blir imorgon om jag orkar (a) så tar jag bilder på det jag köpte igår med ;) men kan skriva upp vad det blev iaf och visa bild någon annan dag!


DET BLEV :


Läppstift

Sängkläder
Kuddfodral eller va de nu heter

Hårfärg

Klänning

Klocka

Strumpor

Tavla

Planch

Ljus


Tror det va allt.. ?


Iallafall.. va nere på stan idag med, gick runt i 4,5 timmar ungefär.. snacka om att jag hade ont i fötterna! köpte nya skor idag med, as nice! kostade bara 100kr på Stadium ;) menmen.. nu ska jag röka!


Puss.

Ovido - Quiz & Flashcards