we will never walk alone .

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av sofia kitterfeldt - 24 juli 2011 18:23

Jag är så sjuuukt seg idag, skulle färga mitt hår förut, men slingade bara lite, går till en frisör och fixar det istället känner jag.. har kollat på film med, blev "sherlock holmes" , den va riktigt bra, rolig också! Hörde igår att det kommer en 3a på Paranormal Activity, längtar som fan.. verkar riktigt bra! Snart blir det att spela lite Sims 3, men inte än är för trött för att starta spelet haha! ska nog ta lite mer kaffe så jag piggnar till lite. Skriver senare eller imorgon!


Puss.


 


Av sofia kitterfeldt - 24 juli 2011 12:43

Godmorgon på er sötnosar! Jag vaknade för en liten stund sen av att mattias ringer & väcker mig.. alltid är det någon som ska jag göra det! *suck* . Menmen... idag är det söndag, den tråkigaste dagen av dom alla, spelar ingen roll om det är lov eller något men det är alltid tråkigt på söndagarna! Och jag har börjat störa mig på en sak, folk komenterar inte här? folk som läser min blogg som jag har på msn skriver till mig där istället och säger vad dom tycker om den osv, men vafan!? skriv här istället, blir sååå mycket gladare då! så pleeease do it! idag vet jag inte vad som händer, antingen blir det en liten hemmadag eller så träffar man någon sötnos, får se! :) nu ska jag ta någonting att äta!


Puss.


 

Ovido - Quiz & Flashcards