we will never walk alone .

Alla inlägg under juli 2011

Av sofia kitterfeldt - 10 juli 2011 02:04

sorry för dåligt bloggande! men har knappt varit hemma så så kan det bli. har sovit hos min underbaraste fruga hela denna veckan, känns helt konstigt utan henne nu :( kommer inte träffa henne på 2 fucking veckor, gaaah hur ska jag klara mig!? aja men har träffat en sjukt go kille, så han får trösta mig! (a) imorgon ska jag nog sola, va några dagar sedan nu ;o ska försöka slänga upp en video på mig här med från hemma hos jacque, där man sneade sönder totalt! de står att videon e borttagen från y-tube men jag kan kolla på den fast inga andra!? man ba okeeeeey!.. aja nu ska jag röka, fortsätta smsa med frugan min!

skriver imorgon!


Puss.







videon.     

Av sofia kitterfeldt - 3 juli 2011 20:16

Hej era pissnissaar!


Alltså min lördag/söndag har varit störd haha men askul samtidigt :) kan tyvärr inte skriva här vad som hände men ja jag har inte sovit på snart 2 dygn typ , sen 11 på morgonen i lördags har jag inte sovit.. så är LITE trött! men vill inte sova nu när man snackar med en fin pojk! ;) blev en massa bilder igår/idag iaf , ska be jacque skicka dom och lägga upp några bra bilder här :) nu ska jag äta massa god frukt så nyttig som jag är ;) haha! skriver sen eller imorgon!


Puss.


 

Ovido - Quiz & Flashcards