we will never walk alone .

Alla inlägg den 4 april 2011

Av sofia kitterfeldt - 4 april 2011 12:25

Det va några som gissade rätt på mina små påståenden. Många svarade över msn osv. Men jag tar efter dom som har komenterat på bloggen. Och den som hade rätt var min alldeles egna fruga Jacquline! Grattis gumman hahah! ;)


Och som jag sa ska jag länka din blogg här :)


Så checka min älsklings blogg. Jag läser den , så gör det ni också!

http://www.nattstad.se/jacqulinejabrin


Pussen.

Av sofia kitterfeldt - 4 april 2011 00:03

Jag tänkte göra en liten rolig grej här nu.. så märker vi hur mycket ni vet om mig ;)

Jag ska skriva upp 3 påståenden. 1 av dom är sant, men vilket? ;)

Så ni får gissa på!


1. Jag har haft sex med över tio personer.


2. Min favoritlåt är Britney Spears - Oops i did it again.


3. Jag blev av med oskulden när jag var 12.


Hmm vad tror ni? ;)

Den som svarar rätt kommer jag att länka här på min blogg.


Pussen.

Ovido - Quiz & Flashcards