we will never walk alone .

Alla inlägg den 21 april 2011

Av sofia kitterfeldt - 21 april 2011 23:16

Tjenis Penis


godkväll på er alla!

sitter och lyssnar på riktig go musik och snackar med massa skönt folk på msn! skön kväll detta :) ska nog kolla lite tv om en stund, how i met your mother börjar ju tolv och det kollar jag på varje kväll så det måste jag kolla på! har redan börjat tagga till Valborg, redan fixat en som köper åt mig.. gött att det redan är fixat liksom! slippa tänka på det i sista sekunden så att det inte blir någonting, hänt mig för många gånger alltså! ikke roligt alls ..


nu blev det ju såhär som tidigare.. jag skulle skriva något speciellt men så glömde jag av det, får nog gå och kolla min hjärna eller något!

måste iallafall säga att Carro har så jäävla söt hund.. hihi aw så himla söt!


nu ska jag vara social mot folket som skriver som dårar här!

skriver imorgon!


 

en liten bild från 2007, så man såg ut haha!


PUSSEN.

Av sofia kitterfeldt - 21 april 2011 17:03

Tjolahopp!


sitter och lyssnar på sötnosen Justin! hihi åh han är så bra!

kollade O.C för en stund sen med, åh Ryan är så söt! sitter och pratar med mitt ex också haha x)


alltså varför kan man inte lägga in videos från youtube längre? eller alltså bädda in och lägga in här? eller går det för alla andra utom mig? fattar ingenting..

jag som försökte lägga upp ett videoinlägg här igår så tänkte jag att jag lägger upp det på tuben istället och sedan in här men det går ju inte så antar att ni ikke får se några videoinlägg! höhö..


ska kanske promenera med zebbe om en stund, om det inte blir för sent för då pallar jag inte. men det märker vi väl..


nu ska jag ut på balkongen och njuta av det fina vädret!


Pussen.

Av sofia kitterfeldt - 21 april 2011 10:53

Godmooorgon!


jag vaknade för typ en timma sen , eller kanske lite mer. just nu sitter och jag lyssnar på big brother låten, ovanligt va? eller inte. haha!


tog precis bilder på rummet som jag lovade, alltså jag hatar mina tapeter, såå ni vet! när vi flyttade hit ville jag ha blåa tapeter och vita möbler för IFk.. men nu vill jag ha rooosa rum :(


men här har ni, haha enjoy!


FÖRE :


haha kaosrummet, det va fuuullt med kläder på golvet & massa skit! 



EFTER : 



haha och den gamla stora skitdatan används inte av mig! min bror spelar bara på den haha!

miiini tv haha!


men ja, så blev det iallafall! jag blev nöjd!


nu ska jag kila iväg till stan en snabbis!


Pussen.     

Ovido - Quiz & Flashcards