we will never walk alone .

Alla inlägg den 9 april 2011

Av sofia kitterfeldt - 9 april 2011 23:05

Tjaaaatjaa!


Eller nått.. höhö ne men hej jag har tråkigt typ.. sitter i storarummet där pappa har somnat på soffan.. klarar inte av att höra på när andra snarkar, får typ panik så ska lägga mig i sängen med båda datorerna i think!

Satt på balkongen förut med min kissemiss, haha tog bilder (a) mina grannar som va utanför måste ju ha undrat!? Haha! Nee men vi är så söta så, eller han är iaf..

Imorgon blir det kanske träning med Zebbinen.. vill sola med, ska försöka luska fram lite pengar av pappsen!


Ne nu ska jag ut och röka, sen in på mitt rum!


 

min snygga balkongoutfit.


 

solsolsol!


 

kissäääääkattääään.


 

mjauu!


Pussen.

Av sofia kitterfeldt - 9 april 2011 15:38

Hejsan hejsan!


Idag är det fan as gött väder! Sitter på balkongen och chillar lite, solen lyser rakt på så sitter bara i bikini & shorts! Vet inte vad som händer idag faktiskt.. blir la att bara sitta hemma och ta det lugnt eller så. Va och hälsade på mamma förut, hon mår bättre nu.. hon hade fått ett stort jävla magsår så hon fick tabletter & så.. så får vi se om det går bort!


träffade becca en snabbis förut med, den lilla sötungen! hihi..


Ne nu ska jag in och hämta något kallt att dricka!

Skriver sen.


Pussen.

Ovido - Quiz & Flashcards