we will never walk alone .

Alla inlägg den 16 april 2011

Av sofia kitterfeldt - 16 april 2011 22:43

Hejjj !


Idag vid 1 ungefär drog jag från min lilla älskling! Är så himla trött, somna sent igår och vaknade rätt tidigt idag.. klockan är inte ens 11 än liksom! Får väl fortsätta kolla på Eva & Adam tills jag somnar haha.

Blää känner att jag behöver ta nya bilder till bloggen, har sådan himla bildbrist.. har inga batterier till kameran och orkar inte köpa nya haha! Så kommer slänga upp gamla bild här sålänge! :/


Haha förut så skulle jag & mamma beställa kläder från någon sida, kan skriva vad den heter någon dag, skiiit fina klänningar och underkläder! Hade redan beställt varsin klänning så ser jag sen att den jag beställde till mig va i liiite för stor storlek, skulle ha 32/34 men fick 40/42 haha lite stort kanske? men mamma ska ringa dit och kolla ifall hon hinner ändra det!


Men vad händer imorgon då? söndag imon, seg dag som alltid.. händer nog inget speciellt skulle jag tro.. men händer det nått sköjj så hör av er! :))


Tänkte glo på den gamla skitserien nu haha!


heh, skitbild men får duga!


Pussen. 

Ovido - Quiz & Flashcards