we will never walk alone .

Alla inlägg den 6 april 2011

Av sofia kitterfeldt - 6 april 2011 14:48

Hej folket!


Onsdag idag då ja.. typ den tråkigaste dagen i veckan, inget bra på tv.. förutom Big brother då men .. Iallafall. Jag kom hem från skolan för en stund sen, eller typ en timma sedan. Slutade 13.20, jobbade faktiskt bra i skolan idag.. även fast jag inte fatta ett piss haha! Nee men det gick bra mot slutet :)

Fick sån damp på lektionen förut, jag satt och ropa på att min lärare skulle komma och hjälpa mig 3 gånger men hon gick till alla andra hela tiden.. satt och vänta i över tio minuter och igår satt jag i 20 minuter, seriöst blev så sur x)


Snart börjar O.C .. redan sett serien men den är riktigt bra! Man minns ju inte precis allt som hände så då kollar man igen haha ;D

Ska träna senare med Zebbe också, ska bli riktigt skönt.. inte tränat på ett tag ://


Men jag skriver ikväll!



Pussen. 

Ovido - Quiz & Flashcards