we will never walk alone .

Alla inlägg den 18 april 2011

Av sofia kitterfeldt - 18 april 2011 19:10

Har varit ute och gått meed zebbe i typ 2 timmar.. herregud e as trött, men ska dra upp & sola om typ 1 timma. Vi började med att gå från Ica i munkebäck till östra sjukhuset, från östra till härlanda tjärn, därifrån gick vi till kålltorp. tog lite tid men va as skönt! gick bara i linne och mjukis höhö.


asså seriöst, hade satt min Msn status på Inte vid datorn. men när jag kommer tillbaka till datan får jag se detta :


 

seriöst det e skitstörande att folk inte fattar! står det att jag inte är vid datan så är jag inte det! och vissa av alla dessa skicka ju massa jävla frågetecken för att jag inte svarade? åh blir så trött på vissa folk!


Nu ska röka!


Pussen.

Av sofia kitterfeldt - 18 april 2011 11:52

Tjah.


Hej allt folk där ute!

Sitter och lyssnar på big brother låten, den fastnar verkligen i huvudet och den är faktiskt bra!

Jag vaknade för en stund sen, eller typ 2 timmar sen haha. Funderar på om jag ska upp och sola sen, men vi får se :)


Idag händer väl inget speciellt skulle jag tro. Hmm...

Tog bild på sugmärket förut haha, mogen jag är :))


Min morbror va här förut och såg det och han ba : jaha vad har du gjort då? haha lite pinsamt var det faktiskt.


Nu ska jag prata med mamsen som faktiskt fyller år idag så grattis till min kära mamma!


 


Pussen.


Av sofia kitterfeldt - 18 april 2011 00:42

Hejsan svejsan!


Blev inte en sån tråkig söndag iallafall. Träffade en väldigt skön person! Som jag inte träffat på ett bra tag. Märkte nyss när jag va på toa att jag hade ett sugmärke på halsen haha vem kan ha gjort det? ;)


Iallafall.. hade tänkt komma hem till Big brother klockan 9, men blev vid halv 10 istället, haha dumma mig som inte kan passa tider! Menmen Annie åkte ut, WOHO! gillade inte henne, vet inte riktigt varför men hon är irreterande haha!


Laddade ner Eva&Adam den där filmen ni vet? Den är faktiskt gullig! hihi.


Nu ska jag ut och röka sedan blir det att vila ögonen lite!


Pussen.


Ovido - Quiz & Flashcards