we will never walk alone .

Alla inlägg den 25 april 2011

Av sofia kitterfeldt - 25 april 2011 23:46

Av sofia kitterfeldt - 25 april 2011 23:33

god kväll på er!


sitter och lyssnar på en as bra låt som jag hittade precis, den är säkert jättegammal eller nått men as bra! ska länka den, kan ju inte lägga in låtar här längre? jävla skit på det.. ska faktiskt börja göra videoinlägg så får jag väl länka dom här så ni kan se eller något.. jobbigt att bara skriva faktiskt! så något videinlägg lite då och då får ni tåla ;)


imorgon tänkte jag faktiskt dra upp till life och sola, även fast det är sol ute.. brukar ju sitta på balkongen men solen kommer inte på benen så det är därför jag ska sola på solarium lite. imorgon tänkte jag förresten göra mitt första videoinlägg till denna bloggen.. har ju två andra bloggar som jag har gjort videoinlägg på.. men ja .. jag skriver ingenting på någon av dom längre, gillar denna mer.. va säger ni? :)


ska försöka ta lite mer bilder till bloggen med.. jag glömmer alltid att lägga in bilderna på rätt data, har massa nya bilder på den andra. *suck* .. men imorgon ska jag skicka över dom till denna som jag alltid sitter vid! om jag kommer ihåg det (a) så lovar ingenting! jag har ju fan minne som en guldfisk.


jag ska strax sova tänkte jag.


Puss på er!

Av sofia kitterfeldt - 25 april 2011 16:29

Hejsan sötnosar!


har suttit ett tag på balkongen och bara solat .. helt underbart väder! älskar sverige på sommaren/våren! men alltså det känns inte som vår, känns fan som riktig sommar! helt jävla underbar! ska snart gå ut och sätta mig där ute igen, med lite musik och dricka! senare under dagen vet jag inte riktigt vad som händer, blir väl att sitta hemma & ta det lugnt, efter den långa promenaden jag och zebbe tog igår. Haha vi gick från Bellevue till Ica i munkebäck från Ica till Östra sjukhuset från Östra till Härlanda tjän från Härlanda till kålltorp, vi gick typ 2 timmar. det är så skönt verkligen!


ne nu ska jag ut och chilla i det fina vädret! hoppas ni har det lika bra som jag denna dag!


Puss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards